Zarejestruj się, wybierz swój plan i stwórz pierwszy event, to banalnie proste!
Wystarczy, że stworzysz profil organizatora, dodasz swoje pierwsze wydarzenie, skonfigurujesz bilety i gotowe. Możesz sprzedawać bilety na swoje wydarzenie.
Wystarczy 10 minut aby dodać stronę Twojego wydarzenia i rozpocząć sprzedawać bilety.
Dodaj konto organizatora, następnie dodaj swoje wydarzenie. Uzupełnij dane wydarzenia, przygotuj interesujący opis eventu i stwórz jego agendę. Dodaj typy biletów (np. Standard, VIP) oraz wykorzystaj kodu rabatowe
Stworzyłeś stronę swojego wydarzenia? Zacznij sprzedaż swoich biletów
Dla lepszej promocji dodaj kody remarketingowe do Facebooka i Google`a. Możesz również mierzyć statystyki odwiedzin za pomocą Google Analytics. Zwiększ swoją sprzedaż z programem afiliacyjnym dla Twoich partnerów!
Pobierz aplikację na telefon i skanuj bilety uczestników. Możesz również pobrać listę uczestników w PDF i Excel.
Kiedy Twoi uczestnicy prawidłowo opłacili wydarzenie, na ich email zostanie wysłany ebilet. Biletu nie trzeba drukować, wystarczy pokazać go na ekranie telefonu a nasza aplikacja sprawdzi jego ważność. Możesz również wyszukać uczestnika po jego imieniu i nazwisku i manualnie odznaczyć jego obecność. Aplikacja może być używana do skanowania prze wielu użytkowników jednocześnie.