Growth Hacking, połączenie strategii marketingowej z rozwojem produktu lub u usługi na najbliższe tygodnie, miesiące, a nawet lata.
Celem działań jest maksymalizacja wzrostów sprzedaży produktów lub usługi.
Kluczowe jest, aby wprowadzone techniki były mierzalne i łatwe do śledzenia. Idealnie wpisują się zasady definiowania celów - SMART - im prościej tym lepiej. Należy pamiętać, że nasz praca z użyciem growth hacking nie może być oderwana od rzeczywistości z zachowaniem realizacji potrzeb grupy docelowej klientów. Nie bez znaczenia jest skalowanie oferty, co jest jednym z głównych założeń wprowadzenia metodologii w organizacji. W końcu ideą jest szersze grono odbiorców z zachowaniem aktualnych klientów z podnoszeniem jakości.
Growth hacking zakłada szybki rozwój firmy. Przyjęta strategia nie może się w krótkim czasie zostać wstrzymana. Ideą jest regularny wzrost sprzedaży i liczby klientów.
Growth hacker, ogólnie mówiąc zajmuje się budowaniem procesów wzrostu w firmach. Najprościej określamy taką osobę jako synergię umoejętności sprzedawcy, marketera (stąd inne nazewnictwo growth marketer) i menagera produktu. Swoją pracę opiera na danych, m.in. statystyki, grupa docelowa produktu/usługi, bolączki klienta, pomocne będzie odbiór oferty przez klienta. Zadaniem growth hackera (i całej metody) jest pomoc w ulepszeniu procesów sprzedaży, marketingu i rozwój oferowanych produktów/usług tak aby pozyskiwać szersze grono sympatyków marki.
Kim jestem i dlaczego mam prawo, aby z tej kompetencji nauczać?
Tomasz Dmuchowski
Specjalizuję się w zagadnieniach związanych z dostarczaniem usług programistycznych (strony internetowe, platformy, aplikacje dedykowane oraz mobilne i chatboty), w ramach hobby zajmuję się sprzedażą, marketingiem, video marketing, strategią biznesu i growth hacking.
Osiągnięcia:
✅Laureat "Osobowość Roku 2017" w kategorii Biznes,
✅Tytuł "Innowacje 2017: Cyfrowe Ewolucje",
✅ Autor bestsellera "Wszystko o zaufaniu",
✅ Autor "Przełam swoje granice. Zmiana mentalności",
✅ Doświadczenie w sprzedaży w branżach ( marketingowa, informatyczna, medyczna, sprzedaż bezpośrednia),
✅ Publicysta: Forbes, Sprawny Marketing, Manager+,
✅ ponad 30 zrealizowanych prywatnych projektów,
✅ponad 140 stworzonych startup'ów razem z klientami,
✅ ponad 100 wystąpień publicznych w Polsce i zagranicą.