Fundacja "W ZGODZIE ZE SOBĄ" wraz z Instytutem Badawczym "Maison & Partners" po raz pierwszy zaprezentuje wyniki niezwykle istotnych badań, które rzucą światło na zjawisko hejtu w różnych grupach społecznych. Porównamy płcie, aby dowiedzieć się, czy faktycznie istnieje wsparcie wśród kobiet.
Konferencja odbędzie się w legendarnym Teatrze Scena Relax w samym centrum Warszawy.
Wydarzenie swoją obecnością uświetnią gwiazdy, dziennikarze, przedstawiciele mediów. Nie zabraknie także ambasadorów kampanii "Nie hejtuję-motywuję".
W programie przewidziane są dwa panele dyskusyjne poświęcone problematyce hejtu, wymiana doświadczeń, a także skuteczny networking podczas którego będziemy delektować się pysznymi przekąskami.
To niepowtarzalna okazja, aby zrozumieć, jak hejt wpływa na nasze społeczeństwo i jakie różnice płciowe można zaobserwować w jego przejawach.
Dołącz do nas i bądź częścią tego ważnego wydarzenia! ✨
Spotkanie potrwa od 10.00 do 13.00
Liczba biletów ograniczona. Tylko 30.
*** Kilka słów o Kampanii NIE HEJTUJĘ-MOTYWUJĘ
Pomysłodawczynią i organizatorką akcji jest Ilona Adamska, prezes Fundacji „W zgodzie ze sobą”, założycielka Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu.
W ramach kampanii organizowane są od maja 2022 roku warsztaty i pogadanki motywacyjne na temat hejtu w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych. W spotkaniach z psychologami i coachami udział wzięło prawie 9400 uczniów z 72 szkół.
Od 3 lat prowadzona jest kampania billboardowa w kilku miastach Polski. Do tej pory pojawiło się 16 billboardów na Mazowszu, Podkarpaciu i Dolnym Śląsku.
Ambasadorami kampanii zostało 18 gwiazd: Teresa Rosati, Weronika Rosati, Beata Sadowska, Monika Richardson, Piotr Kupicha, Paweł Rurak-Sokal, Dominika Gawęda, Katarzyna Pakosińska, Katarzyna Miller, Anna Korcz, Daria Widawska, Anna Maruszeczko, Jacek Rozenek, Krystian Wieczorek, Jasiek Mela, Tomasz Ciachorowski, Marek Kaliszuk, Jacek Santorski.
Patronat honorowy nad kampanią objął Minister Edukacji Narodowej, Minister Sprawiedliwości oraz Marszałek Województwa Pomorskiego, Podlaskiego, Podkarpackiego, Mazowieckiego i Dolnośląskiego.
O kampanii pisały takie media jak: Onet, Zwierciadło, Wysokie Obcasy, Świat Kobiety, PAP. Artykuły eksperckie pojawiły się w takich tytułach jak: Wprost, Rzeczpospolita, Marketing i Biznes, Manager24.pl.
Organizatorka kampanii gościła w kilkunastu stacjach radiowych (m.in.: Radio Łódź, Radio Warszawa, Radio Plus, Radio Lublin) opowiadając o akcji. Była też gościem programów „Fajka Pokoju” w Polsat Cafe oraz „Pytanie na Śniadanie” w TVP2.