„Jeżeli nie masz przewag konkurencyjnych, nie konkuruj.” - Jack Welch miał rację.
Wystartujesz w maratonie bez przygotowania? Pozwoliłbyś poprowadzić 8 latkowi autobus, którym jedziesz do pracy?Postawisz miesięczne dochody na wygraną lokalnej ekipy z orlika w starciu z Realem Madryt?Absurdalność takich zachowań jest oczywista.
Dlaczego więc w biznesie tak często działamy absurdalnie i porywamy się z motyką na słońce?
Jeżeli zastanawiasz się:
Dlaczego właściwie klienci nas wybierają?
Dlaczego tracimy klientów?
Dlaczego klienci odwiedzają twój punkt i nie wracają?
Chwalą usługi po czym wystawiają negatywne opinie?
Dlaczego klienci nie chcą do Was przychodzić mimo usilnych starań?
Oni są od nas dużo słabsi, dlaczego ich wybrali?
Nie rozumiem ich decyzji. Nikt tak nie działa jak my?
Kampanie promocyjne nie działają?
Musimy porozmawiać o przewagach konkurencyjnych.
Odradzam lekceważenie przewag konkurencyjnych. Po pierwsze musicie je mieć, po drugie musicie być ich świadomi, po trzecie świadomość ich istnienia muszą mieć wasi klienci. W przeciwnym razie czeka was upadek. Dobra wiadomość jest taka, że skoro istniejecie i jakichś klientów macie to przewagi musicie również mieć. Ważne, aby je zidentyfikować i ciągle nad nimi pracować. Jak będziecie to robić dobrze to czeka was świetlana przyszłość.
Podczas mojego wystąpienia omówimy:
To nie będzie gadająca głowa. Zapewniam interakcję z publicznością. Odpowiem na wszystkie pytania te zadane publicznie jaki i indywidualnie.