Uważasz, że nie masz czasu zająć się strategią? Przegrasz z konkurencją, która go znajdzie – to tylko kwestia czasu.
Jednostronicowa Strategia to tarcza, która obroni Cię przed:
Każda firma ma strategię. Twoja na pewno też.
Jeśli strategia ma być użytecznym narzędziem wspierającym podejmowanie decyzji i prowadzenie firmy w 2024 roku musi być zwięzła, trafiająca w sedno i spisana.
Jeśli jeszcze nie spisałeś swojej strategii i trzymasz ją w głowie, to jak planujesz nią zarządzać? A jak sprawdzisz czy pracownicy ją realizują?
Jeśli Twoja strategia jest długa, skomplikowana i szczegółowa to jaka jest szansa, że ktoś ją rozumie i wdroży?
Strategia firmy to nie plan operacyjny. To esencja Twojej firmy dająca odpowiedź na 5 zasadniczych pytań:
Odpowiedzi na te pytania wskazują wyraźny kierunek co powinieneś robić, a czego unikać i… powinny zmieścić się na jednej stronie.
Tak napisana strategia to doskonały punkt wyjściem do pracy nad planami operacyjnymi i mapą pozwalająca odnajdywać kierunki rozwoju biznesu.
Strategiami biznesowymi zajmuję się od ponad 20 lat. Podczas webinaru opowiem o:
Prelegent: Grzegorz Barszcz
Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute.W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych. Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Więcej