Dodanie wydarzenia na Evently.pl to dopiero początek. Zadbaj o jego odpowiednią promocję, by dowiedziało się o nim więcej osób. O czym warto pamiętać? Oto podstawowe kroki!
Nie czekaj z promocją wydarzenia na ostatnią chwilę. Daj sobie minimum kilka tygodni, by zdobyć uczestników.
Udostępnij link do wydarzenia w swoich social media. Dodaj do niego kilka słów od siebie. Zachęć odbiorców, by chcieli dowiedzieć się o nim więcej!
Masz swój fanpage? Newsletter? Stronę WWW? Tam także poinformuj o wydarzeniu. Przygotuj ciekawy artykuł, który wprowadzi w tematykę wydarzenia, serię postów, a także wiadomości e-mail. Zadbaj o to, by te treści były pomocne i naprawdę ciekawe dla Twojej grupy docelowej.
Przygotuj grafiki reklamujące wydarzenie. Możesz je umieścić na swoim fanpage (np. w poście bądź cover photo), na stronie WWW, czy materiałach promocyjnych wydarzenia. Dzięki temu każda osoba, która tylko wejdzie na fanpage zauważy informację o wydarzeniu.
Pomyśl, jakie jeszcze osoby mogą być zainteresowane Twoim wydarzeniem? Poszukaj grup na Facebooku i wykorzystaj dni promocji. Dobrą praktyką jest regularne udzielanie się w takich grupach, po to, by dać się poznać, jak i budować pozycję eksperta.
Wykorzystaj reklamy na Facebooku! Stwórz post sponsorowany dotyczący wydarzenia i skieruj go do tych, którzy są zainteresowani daną tematyką.
Analizuj! Po kilku przeprowadzonych promocjach sprawdź, które metody sprawdzają się u Ciebie najlepiej i stwórz własny, idealny plan.
Powodzenia!