Na warsztatach nauczysz się opowiadać cztery rodzaje historii, dzięki którym możesz się wyróżnić, oczarować słuchaczy i podnieść swoją przemowę na wyższy poziom.
– opowieść o produkcie, dzięki której przekonasz klientów, że potrzebują tego, co im oferujesz;
– opowieść o założycielu, którą przekonasz przedsiębiorców i klientów, że twoja organizacja jest warta wsparcia finansowego w zamian za zyski;
– opowieść o idei, za pomocą której zjednoczysz i zainspirujesz swój zespół oraz klientów wewnętrznych;
– opowieść klienta, którą sprawisz, że osoby korzystające z twojego produktu lub usługi będą mogły się podzielić z innymi swoimi autentycznymi doświadczeniami.
Opowiadanie tych historii jest prostą i dostępną umiejętnością, którą każdy może rozwinąć. Opisując konkretne sytuacje i profile firm, a także przytaczając anegdoty poparte badaniami naukowymi, zrozumiesz dlaczego opowiadanie historii to niewykorzystany talent, który oddziela dobrych od najlepszych w biznesie.